Ensimmäinen postaukseni

TERVETULOA!

Päätin tänään luoda itselleni oman blogin. Nimeni on siis Laura, ja olen 11-vuotias tyttö Pirkanmaan seudulta. Tässä blogissa kerron harrastuksistani, lemmikeistäni ja elämästäni.

Harrastan partiota, ratsastusta, piirtämistä, valokuvausta ja melko epäaktiivisesti keppareita. Partio minulla on torstaisin ja ja ratsastus keskiviikkoisin. Piirroksiani tulette kyllä näkemään, samoin valokuviani. Alla on muutama minun ottamani kuva meidän pihasta.





Minulla on marsu nimeltä Stella, jonka kuvia tullaan myös näkemään täällä ainakin jonkin verran. Isoveljeni omistaa myös marsun, jonka nimi on Dolly. Dolly on oikeastaan heidän pomonsa, mutta välillä se tulee liiankin vahvasti selväksi kun hän omii molempien marsujen lempipaikkoija itselleen ja menee tunkemaan sinne missä Stellakin on. Suurimmaksi osaksi ne kuitenkin tulevat toimeen. Ne ovat molemmat kahden vanhoja ja tulivat meille luovutusikäisinä. Tässä on molemmista ensimmäiset kuvat, jotka heistä otettiin.
 Dolly
Stella

Ei tässä varmaan muuta, seuraavaan postaukseen! Saatte laittaa mulle jotain kysymyksiä kommiin jos tulee mieleen :).

Kommentit

  1. Moi! En tienny et säkin oot alottanu sivujen kehittelyy. Ite oon kehitelly kolmet sivut Suntuubiin. No mutta eipä tässä sen ihmeempää... Menestystä blogille!

    VastaaPoista
  2. Moi Laura! Huomaan että pidät kuvaamisesta! Olen itsekkin tällähetkellä noi 11-12 vuotias tyttö pirkanmaalta ja harrastan kuvaamista. Suosittelisin sinulle Pullip-nukkeja. Jos et tiedä mitä ne ovat googlaa ja ota selvää. Yleensä jos kuvaan, kuvaan nukkeani. Pullip-nuket tosin ovat aika kqlliita, mutta silti ajattelin että saattaisit innostua! Terveisin:Suraajasi! 😊

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vinkistä! Olen seuraillut instagramissa joitain pullip- tilejä ja aikaisemmin haöusinkin sellaisen. Se on kuitenkin hieman liian kallista hyvia minulle, joten tyydyn seurailemaan muiden kuvailemista :)

      Poista

Lähetä kommentti

Suosituimmat postaukset

Bullet Journal - mikä se on?

Joulukalenteri luukku 20: Schleich- kuvia

Marsujen kuulumiset