Tyrväällä sukulaisten luona

Moikka!

Vihdoinkin sain jälleen hyvän  tilaisuuden tehdä tänne postauksen, ja sen tilaisuuden tottakai käytin :)!

Kuten otsikosta näkyy, oon ollut Sastamalassa sukulaisteni luona. Olin  siellä neljä yötä, yhden tätini perheellä, ja loput kolme yötä mummillani. 
Tädilläni on vanha, 12-vuotias vinttikoira nimeltä Ali. Ali on ruskea väriltään. Kävimme tätini kanssa pari kertaa lenkitämässä Alia läheiseen puistoon ja takaisin. Aina kun menemme Alin kanssa siihen puistoon on kivaa päästää Ali vapaaksi ja juosta sen kanssa. Tosin nykyään se ei jaksa enää juosta niin paljon kuin nuorempana mutta se on silti tosi nopea. Mulla ei nyt oo valitettavasti kuvaa Alista :(.

Mummilla me yleensä kävellään aika paljon, kuten vaikka koulujen pihoissa oleville keinuille, puistoihin ja kauppaan jne. koska mummilla ei ole autoa (eikä käsittääkseni ole koskaan ollutkaan :D). Sitten me käytiin yhtenä päivänä rantasaunalla mun tädin ja sen lapsen (joka on jo yli 20v) eli mun serkun kanssa. Siellä vesi oli kylmää mutta se ei tuntunut ihan niin kylmältä koska sai käydä saunassa aina välillä. Sen jälkeen me mentiin mun tädille grillaamaan makkaraa ja sinne tuli myös mun serkku ja sen alle vuoden ikänen lapsi, mun toinen serkku, sen vaimo ja niiden uus koira, Pimu,  jota en ollut ennen nähnyt. Se on vasta pentu ja tosi söpö ja innokas.

Vikana päivänä me käytiin uimassa ihan kunnolla, vesi oli aika kylmää mutta kastauduin ja uin jonkunverran kuitenkin.

Tähän loppuun mä laitan vielä kuvia, joita otin joskus viikko sitten sateen jälkeen. Useimmissa niistä näkyy just että ne on otettu sateen jälkeen, se on musta kivaa :).








Mutta tässä varmaan kaikki tälläkertaa, toivottavasti tykkäsitte! Laittakaa kysymyksiä kommenttiboksiin, niihin ois kiva vastailla!

Kommentit

Lähetä kommentti

Suosituimmat postaukset

Bullet Journal - mikä se on?

Joulukalenteri luukku 20: Schleich- kuvia

Marsujen kuulumiset

Ensimmäinen postaukseni