Höpöttelyä ja lintukuvia

Moi!

Tässä postauksessa on vähän rennompia kuulumisia, ja mukana myös mun 13.1 ottamia kuvia. Tässä on muutama lintukuvakin, joita joudun vähän zoomaamaan että ne näikyisi teillekin. (En tiedä mitä Blogger teki kuvien laadulle...)


Aloitetaan nyt vaikka siitä, mitä olen yleisesti vapaa-ajalla tehnyt. 
Kosketinsoitinta on tullut soiteltua lähes päivittäin, ja koitankin nyt lähiaikoina alkaa opettelemaan nuottien lukua. Kirjoja olen myös lueskellut aika ahkerasti, ainakin jo viisi kirjaa tämän vuoden puolella. Bujoa olen tehnyt vanhaan malliin, ja tein vanhasta instagramin piirrostilistä nyt myös bujotilin. Valokuvaamistakin olen harrastanut aina aurinkoisina päivinä.


Tallilla olen käynyt normaaliin tahtiin, ja tunneilla olen mennyt enimmäkseen Puksulla. Tuntiryhmämme on vähän muuttunut talven aikana, mutta nyt se vaikuttaa minun tasolleni aika sopivalta.
 Kultsilla ratsastan lauantaisin, ja toisinaan silloin Puksullakin. Meillä on Puksun kanssa aiemmin ollut vähän vaikeuksia lähinnä laukan kanssa, mutta se on nyt alkanut sujua paremmin. Maanantaisin olen tehnyt tallitöitä ja autellut alkeistunnilla.


Koulu on alkanut hyvin, ja meillä on nyt ensi torstaina tulossa ensimmäiset kokeet (historian). Valinnaisaineeni vaihtui kalligrafiasta lukupiiriin, jossa luemme kirjoja ja teemme niistä esitelmiä. Valinnaista on kaksi tuntia joka toinen torstai, ja ensimmäisten kahden viikon aikana oli tarkoitus saada luettua itse valitsema kirja mahdollisimman pitkälle. Minä valitsin Kreetta Onkelin 'Poika joka menetti muistinsa' jossa on reilut sata sivua, ja... no, sain luettua sen heti sen torstain jälkeisenä perjantaina xD. Luin sitten yhden Soturikissat- kirjan sen jälkeen, ja sen kirjan perään vielä Saku Heinäsen 'Zaida ja lumienkeli'. Toiselle valinnaiskerralle olin siis lukenut jo kolme kirjaa...


Ajattelin että seuraavaan kirja- arvosteluun voisin laittaa kirjasta 'Zaida ja lumienkeli' tekemäni esittelyn, koska se oli koulun tehtävä lukuvalinnaisessa. Muuten postausideat ovat aika vähissä, joten saatte ehdotella kommentteihin, jos jaksatte.


Kiitos kuitenkin kun jaksoit lukea tämän postauksen, loppuun tulee vielä muutamia kuvia.
Moikka!




Kommentit

Suosituimmat postaukset

Bullet Journal - mikä se on?

Joulukalenteri luukku 20: Schleich- kuvia

Marsujen kuulumiset

Ensimmäinen postaukseni