Joulukalenteri luukku 2: Kuvia Ähtäristä 1

Hei.

Joulukalenterin kakkosluukussa pääsette näkemään kuvia, joita räpsin Ähtäristä 23.9! Oltiin siellä mun
äidin sekä mun kaverin ja sen äidin kanssa. Käytiin kans Tuurissa Ähtärin jälkeen ja näin pandatkin jo
toisen kerran :3 Valmistautukaa siihen että täällä tulee olemaan paljon sydämiä ja sanaa 'ihana' xD


Pikkupandat oli ihan uusi eläinlaji mulle! Oli
 kyllä tosi ihania <3


Se katsoi mua suoraan silmiin xD

Ihanat ketut <3




Pari peurakuvaakin! Näitä otuksia näkee kyllä ihan
riittämiin kotonakin..


Sain pari ihan hyvääkin kuvaa karhuista, mutta en
valitettavasti siitä kun ne tappeli :( (okei en tiiä
kuulostiko toi aika oudolta xD)




Susilauma!

Näistä vikkelistä eläimistä ei paljoa hyviä kuvia
 saatu

Mitä hän tekee xD


 Tosi ihania kasvejakin oli! Vaikka vähän kyllä satoi,
niin ainakin sai hyviä kuvia :)

 MANDARIINISORSA!!! <33


Ok


 Sit jotain lintukuvia


 Ihana joutsen <3

Tässä kaikki kuvat tältä kertaa, loput ähtärikuvat tulee huomenna :)


Kalenterista tuli tälläsia kivoja kisumuistilappuja!

🌟 Jouluun on 22 yötä 🌟

Tehtävä:
🕯 Sytytä kynttilä 🕯

Tänään mennään mun kaverin kanssa Tampereelle joulutorille ja sen jälkeen leffaan kattoon The Grinch :)

Tarina, osa 2

Pisaraturkki heräsi lintujen lauluun ja aamunsarastukseen. Utuinen auringonvalo siivilöityi soturien pesän lehtikaton rakosista sisään. Naaras venytteli, haukotteli makeasti ja asteli ulos. Kaikki näytti olevan mallillaan; varapäällikkö Punahäntä valmisteli aamupartiota, kissat alkoivat heräillä ja Ruskatähtikin tuli pesästään hieman vielä väsyneen näköisenä.
- Pisaraturkki! Tulisitko pesälleni? Hän yllättäen kutsui.
- Tottakai, vastasin ja menin ruskean kollin perässä hänen pesäänsä oviaukon saniaisten lävitse.
Pesässä oli hämärää mutta siistiä. Asetuin istumaan sisäänkäynnin viereen Ruskatähden nukkumasammalia vastapäätä, joille hän asettui istumaan.
- Minä… näin äsken unen. Se oli Tähtiklaanilta. Hunajalehti, klaanin vanha parantaja kertoi siinä minulle, että klaaneille tulee vaikeuksia, mutta on olemassa neljä kissaa jotka voivat auttaa. Minun pitää lähettää heitä hakemaan kissa, jolla on erityinen suhde Tähtiklaaniin ja valitsin tottakai sinut.
Pisaraturkki tuijotti hämmästyneenä päällikköään. Hänkö hakisi jostain kaukaa neljä aivan erityistä kissaa tänne?
-Y-yksinkö minun pitää mennä? Naaras änkytti yhä hämmentyneenä.
- Ei, saat valita yhden seuralaisen matkalle. Luota minuun, valitsin tehtävään sinut koska olet saanut unia ennenkin Tähtiklaanilta, toisin kuin soturit yleensä, ja etenkin koska olet vahva ja viisas soturi.

Kommentit

Suosituimmat postaukset

Bullet Journal - mikä se on?

Joulukalenteri luukku 20: Schleich- kuvia

Marsujen kuulumiset

Ensimmäinen postaukseni