Joulukalenteri luukku 25: Lahjat

Hei.

Tässä postauksessa näytän teille otsikon mukaisesti joululahjat, joita sain. Tämä on tosiaan viimeinen joulukalenterin postauksista. Itse olen kyllä tosi tyytyväinen saamiini lahjoihin ja siihen, että niitä ei ollut enenpää. Kuitenkin sain tärkeimmät toiveeni. Ja vielä ihan tähän alkuun sanon että kuvat on otettu tänä pimeänä vuodenaikana nimeltä talvi, joten jouduin ottamaan ne lampun kellertävässä valossa.

 Ensimmäisenä Schleichisit, jotka olin valinnut 
Tuurin kyläkaupasta, kun olimme siellä.
 Sitten ihan perus farkut, joita olin toivonutkin koska
mulla ei edes ole nyt tällaisia sinisiä.
Mukana tuli myös mustat farkut :)
 Kokopuku, joka oli myöskin toiveena. Vanha meni
nopeasti hihoista lyhyeksi.
 Ja vielä toinen pörröinen ja lämmin kokopuku!
Hevostyynyliina :3
 Varavirtalähde, mätsää mun puhelimeen
MLP- leffa!
 Ja viimeisenä, muttei suinkaan vähäisimpänä, 
kosketinsoitin!! Tää on kyllä ollut jo nyt kovalla käytöllä.

Siinä taisi olla kaikki. Tän lisäksi sain myös toivomani ratsastuskortin. Käytiin myös eilen sukulaisten luona, ja heiltä sain kaikkea perus suklaata, villasukat ja vähän rahaa :)
Ensi postaus tuleekin varmaan uuden vuoden tienoilla. Toivottavasti olette tykänneet joulukalenterista! Moikka!

Kommentit

Suosituimmat postaukset

Bullet Journal - mikä se on?

Joulukalenteri luukku 20: Schleich- kuvia

Marsujen kuulumiset

Ensimmäinen postaukseni