Joulukalenteri #1 pv1 ~ Tietoa ja Tauko


~Aamu tulee taas. Mutta kaikki on aivan erilaista. Eilen olin vielä kirkkaankeltainen, pirteä ja kaunis päivänpaistattelija, voikukka~

En tiedä miksi tämän postauksen tekeminen on venähtänyt näin kovasti. Olen ollut tosi kiireinen koska on ollut kaiken maailman Halloweendiscoa ja Jarno (meidän tietokone jolla, tiedän, on kaunis nimi joten kiittäkää siitä minua) on aika loppuun kulunut eikä sitä voi enää edes korjata niin en ole sillä postaillut. (Olen tosin saanut uuden kirjoitusvälineen josta tulossa tietoa lisää lähipäivinä). Ai niin, ja aloitin myös käymään tallilla ja ratsastamaan keskiviikon lisäksi myös maanantaisin. Tämä postaus ei kuitenkaan kerro siitä, että minulle olisi tulossa postailutauko vaan

Siitä että palaan tauolta! Tauolta, josta en edes ilmoittanut kun se pääsi syystä tai toisesta alkamaan. Nyt siis mulla alkaa joulukalenteri, jossa mulla tulee joka toinen päivä postaus jouluun asti. Ajattelin että joka päivä olisi vähän liian usein, ja on joka toinenkin päivä melko usein mutta jotkut postauksita ovat sitten hieman normaalia lyhyempiä ettette joutuisi kuluttamaan silmiä puhki kun luette näitä niin paljon xD. Jotkut valmiiksi tehdyistä postauksista saattavat olla hieman pidempiä mutta jos ette jaksa lukea kaikkia heti niin luette vaikka sitten vähän joulun jälkeenkin. Ja 25-26 päivä tulee myös lahjojen esittely johon sitten joulukalenteri virallisesti loppuu.


 Jokaisessa joulukalenterissa näytän myös, mitä 
Schleich- joulukalenteristani on tullut kahden 
päivän aikana.
Ensimmäisestä luukusta paljastui söpö ponitamma,
ja arvelisin että se on shetlanninponi. Tässä pari
kuvaa siitä:


Ihana häntäletti <3


Sitten vielä vähän noista yllä mainituista jutuista eli siitä, että aloitin ratsastaa myös maanantaisin ja että meidän tietokone on nyt mitä on.

Meidän ratsastuksenopettaja ehdotti siis että voisin käydä jaloittelemassa poneja aina maanantaisin yhden toisen tytön kanssa. Eli ratsastettais tunti ilman opetusta niin että vähän ravaillaan ja laukkaillaan että ponit vertyy. Mulle se kävi, ja nyt olen käynyt muutamia kertoja joista kaikilla on ollut kyllä kivaa. Jatkan siis myös keskiviikon opetustunnillani tietysti.

Ja siis niitä menoja nyt niin paljoa ole, muuta kuin harrastuksia useammin kuin ennen. Jarnosta ja uudesta tulokkaasta (ehdottakaa sille nimeä kommenteissa, mieluiten tytön nimiä ja mieluusti kaikkia luovia kunhan ihmisen nimiä on!) on tulossa vielä joulukalenterin aikana juttua.

Mutta, eikai tässä sitten muuta. Ja sori jos loppuosa tekstistä on vähän tönkköistä kun kirjoitan sitä nyt pitkästä aikaa, alkuosaa olen siis kirjoittanut jo aiemmin.

Mutta ensi joulukalenteriin ja moikka!

Kommentit

Suosituimmat postaukset

Bullet Journal - mikä se on?

Joulukalenteri luukku 20: Schleich- kuvia

Marsujen kuulumiset

Ensimmäinen postaukseni