Joulukalenteri #11 pv21 ~ Marsujen joulu



~Sitten heräsin. Siis milloin sitten? En ollut varma olinko vaipunut horroksen, talviunen ja kooman välimuotoihin vaiko ollut täysin eloton koko sen ajan. Mutta nyt minä, korjaan, me, olimme nousseet pieniksi lehtirykelmiksi, jokainen omaan paikkaansa. Lumi oli poissa, oli kesä taas. On outoa olla sama kasvi mutta samalla monta eri kasvia pitkien välimatkojen päässä toisistaan. Mutta sellainen minä (tai me, ihan miten vaan) olin. Ja sellaiseksi tiesin jääväni.~

Moikka!

Viimeisiä viedään joulukalenterissa! Tässä luukussa marsut ovat päässeet tonttuilemaan ja niistä onkin varsin jouluisia kuvia. Lakit eivat tosin meinanneet pysyä heidän päissään xD.

🌟Kolme yötä jouluun🌟


Alkusekoilut...

 Piti laittaa syömistä että pysyis ees jotenkin
paikoillaan.


Kaunis käden vilahdus

 Ja taas xD oisin tietty voinu rajata mutta emmäänysitte

Tarkennus päin honkia...

Nyt siirrytään niihin kuviin, joita otettiin kun Dolly
oli äitini sylissä ja Stella minun.

 Höh?
En kestä Dollyn ilmettäää xDDD

 xD


 Vähän heiluu toi Dolly
 Mitä siellä on?
Hui! Täällä on kamera!


 Piilon!
 Esiin piilosta!



Lakki on hiukan kallellaan
Mihin se lakki nyt meni?

 Mäkin meen piiloon!
 Heii...


 Missäs mun tonttulakki on?


 Se tippuu!
 Se leijuu...

Möh... en haluu sitä

 Ette nää mua .-)

 Taas se tippuu...


Sen pituinen se.

Stella: Tuliko hyviä kuvia?
Dolly: Varmasti tuli. Ainakin musta.
Stella: Hehheh.
Dolly: Julkasenko tän postauksen nyt?
Stella: Julkaise ihmeessä.

Schleich- kalenteri

 Luukku 20: Vika aidanpätkä
Luukku 21: Vimeinen tarra-arkki.

Pidemmittä puheitta moikka!



Kommentit

Suosituimmat postaukset

Bullet Journal - mikä se on?

Joulukalenteri luukku 20: Schleich- kuvia

Marsujen kuulumiset

Ensimmäinen postaukseni