Joulukalenteri #4 pv7 ~ 50 Faktaa musta! osa 1/2

~Huokaisin. Oloni oli hutera, ja tuntui etten pysyisi kasassa tuulen tullessa. Ja tuuli tuli.~

Moikka!

Tässä luukussa kerron teille 25 faktaa musta! (Juu en keksiny sataa xD) Joitain  te saatattekin jo musta tietää, sellasia tulee varmaan eniten alussa. Ja ylihuomenna luukussa viisi tulee vielä 25 lisää eli yhteensä 50 faktaa.  Aloitetaan!

  1. Olen 11-vuotias
  2. Tyttö
  3. Maalta,
  4. Pirkanmaan alueelta.
  5. Minulla on marsu, Stella
  6. Ja veljelläni on myös sellainen, Dolly
  7. Harrastan ratsastusta,
  8. Partiota
  9. Ja nyrkkeilyä.
  10. Näistä ei ollut tarkotus tulla tälläsii niinkun lauseita xD
  11. Mun vanhemmat ei oo eronnut
  12. Mulla on isoveli joka on yläasteikänen
  13. mun nimi on Laura
  14. Mulla ei oo parasta kaveria (paitsi tietysti Stella x3)
  15. Tykkään myös valokuvata,
  16. Lukea,
  17. Ratsastaa (välillä) keppareilla
  18. Ja tehdä tätä blogia =)
  19. Mun äidin puolen serkuista nuorempi on kolme, ja isän puolelta toinen on jo naimisissa ja sillä on lapsi (joka on itseasiassa samanniminen kun mun kolmevuotias serkku) aika outoa, vai mitä?
  20. Mulla ei oikeen oo lempi kouluainetta mutta esim. matikka ja ylli on kivaa koska oon suht. hyvä niissä :D
  21. Lempiväri on mintunvihree (ei ehkä blogin värimaailmojen perusteella uskois :D aika tummanvioletti on)
  22. Lempiruoka on nuudeli ja nugetti
  23. En nykyään enää pelaa ihan kauheesti kännykällä tai tietokoneella tai millään muullakaan, mutta oon silti instagramissa ja katson aika paljon Youtube- videoita. (välillä myös käyn Snapchatissa)
  24. Tosin pelaan yhtä pelia nimeltä Momio, jossa oon nimellä lollipop100 (mun kaveri keksi xD)
  25. Meidän koululla on sisäilmaongelmia, joten käymme koulua futiskentälle rakennetuissa parakeissa nyt remontin aikana.
  26. (bonusfakta!) Mun isoveli tykkää ärsyttää mua xD
Schleich- kalenteri


 Luukusta kuusi tuli sen shettiksen varsa. Ilmoittelen
sitten kun olen keksinyt niille nimet.
 Tässä varsa emänsä kanssa <3
 Luukusta seitsemän tuli ponisatula.
Tässä se on ponin selässä.

kiitos kun luit ja ylihuomiseen! moikka!

Kommentit

Lähetä kommentti

Suosituimmat postaukset

Bullet Journal - mikä se on?

Joulukalenteri luukku 20: Schleich- kuvia

Marsujen kuulumiset

Ensimmäinen postaukseni