Joulukalenteri #5 pv9 ~ 50 faktaa musta! osa 2/2


~Ensin se havisutti haapoja, sitten tutisutti tammiakin. Sitten se otti kohteeksi minut, pienen ja hauraan voikukanlopun. Se oli menoa. Kaikki haituvat irtosivat varrestani. Minä hajosin. Hajosin moniin osiin.~

Moikka!



  1. Löysin just yhen paikan mistä tätä blogia pystyy muokkaan iihan sikana <3
  2. Joskus luin tyyliin yhen kirjan päivässä koska ne joita luin (Sinttu- sarja) oli tosi hyvii!
  3. Meillä on toosi paljon korviksii...
  4. Oltermannin kermajuusto on parasta <33
  5. Omistan paljon Schleich- eläimiä, etenkin hevosia. Mulla on myös hevosille ratsastajia ja varusteita sun muuta.
  6. Mulla on tänä vuonna Schleich -joulukalenteri ja mulla on se jo kolmatta kertaa.
  7. Oon kirjoittanut tätä postausta nyt kolmella laitteella: Jarnolla, mun puhelimella ja meiän uudella tietokoneella josta ehkä pian kuulette lisää.
  8. Harrastan bujoilua
  9. Luen Soturikissoja ja
  10.  kirjoitan niihin liittyviä tarinoita.
  11. Tämä blogi on perustettu 25.6.2017
  12. Ärsyttävää että tietokoneen 7:ssa ei oo sitä viivaa xD
  13. Horoskooppimerkkini on Oinas
  14. En ole näyttänyt täällä vielä naamaani ikinä.
  15. Alan kirjottaan jonkinlaista kirjotusta/kirjaa lähiaikoina, jonka idea on niin vaikee selittää että en jaksa xD
  16. Meen tänään, torstaina tallille poikkeuksellisesti koska ei oo partiota.
  17. Meille tulee keväällä valinnaisaineet joita ei tosin ole vielä kerrottu. Toivoin ykkösenä "arjen taitoja" eli vähän samanlaista kuin kotitalous joka alkaa seiskaluokalla, ja kakkosena liikuntaa.
  18. Mulla on siniharmaat silmät
  19. ja blondi tukka
  20. joka ylettyy mun peppuun asti.
  21. Mun lempi vuodenaika on kesä, mutta sen jälkeen tulee talvi, sitten kevät ja sit vasta syksy.
  22. Lempijuhla on joulu.
  23. Pelaan toisinaan meidän tietokoneella sellasta pelia kun The Sims 3. 
  24. Joulussa mielestäni parasta on tunnelma, mutta jouluruoka, -sauna, -koristelut ja -koristeet, -lahjojen saaminen ja antaminenkin on kivaa! Ja tietysti yhteinen aika perheen ja läheisten kanssa.
  25. Olen käynyt 15 eri maassa.
Schleich- kalenteri

Luukusta kahdeksan tuli sille shettikselle suitset, mutta jotenkin onnistuin aamulla portaita alas tulessani tiputtamaan ne. Marsujen häkki on periaatteessa portaiden alla ja ne tippu sinne, mutta en löytänyt niitä MISTÄÄN!! xD sori, näytän ne sitten kun löydän...
Mutta niiden tilalla mulla on tässä kuva uudesta Schleich- hepasta jonka sain eilen kun olin pikkujouluissa =). Mä tykkään siitä tosi paljon!

  Tälläinen komea orhi <3
Luukusta yhdeksän tuli jälleen aidanpätkä joten en
siitä ottanut uutta kuvaa kun kerran on tismalleen
sellainen kun edellinenkin.

Mutta kiva jos pidit ja ensi luukkuun, moikka!

Kommentit

Suosituimmat postaukset

Bullet Journal - mikä se on?

Joulukalenteri luukku 20: Schleich- kuvia

Marsujen kuulumiset

Ensimmäinen postaukseni