Joulukalenteri #2 pv3 ~ Minun päiväni - My day ~


~Kyllä viime aikoina on ollut kylmempi kuin ennen, tiedetään, mutta ei, en todellakaan osannut odottaa muuttuvani näin… tällaiseksi! Varteni oli yhä samanlainen, vihreä ja ontto. Jos joku katkaisisi sen, ja nuolaisisi sen päästä, kauhea ja kitkerä maku pysyisi hänen kielellään koko viikon päivät.~

Moikka!

Tässä luukussa kuulette vähän mitä minun sunnuntaihin 1.10.-17 kuului! =)


Heräsin noin 7.40. Vaihdoin päivävaatteet ja harjasin hiukset.

8.45 Söimme aamupalaa mun isän ja veljen kanssa (äiti oli jo töissä) . Söimme puuroa ja kananmunat.

10.30 Luin pari lukua kirjaa ja tein bujoo.

10.55 Pesin hampaat koska en aiemmin jaksanu xD

11.05 Keräsin mun pyykit jotka oli kuivumassa.

11.15 Tein matikan digilisätehtäviä.

12.30 Tulin yläkerrasta (lukemasta) ja meillä oli lounas. Söimme makaroonimössöä ja sen jälkeen tyhjensin tiskikoneen (oon pian rikas kun ansaitsin 50 snt xD) ja täytin sen likasilla astioilla.

13.00 Menin pihalle ja haravoin nurmikon (tästäkin sain 2e)

13.45 Tuli valmista =)

14.00 Alettiin kattoo Simpsoneita mun veljen kanssa.

15.00 Tylsää...

15.50 Syödään välipalaks lättyjä 😋 äitikin tuli kotiin.

16.30 Aloin tekemään blogijuttuja koneella ja 10min päästä se ylikuumentu ja sammu... (tällön oli viä Jarno käytös)

17.05 Alettiin siivota marsujen häkkiä perusteellisesti.

18.30 Menin salille. Tää on siis meidän perheen oma sali, joka on yläkerrassa huoneessa jossa ennen oli sellanen tarpeeton vieras/turhien kamojen huone xD. Ja on meidän yksityisessä käytössä. Tehtiin mm. vatsoja, leuanvetoja ja punnerruksia.

19.25 tulin salilta ja menin suihkuun.

19.35 menin syömään iltapalaa / -ruokaa eli lihapiirakkaa.

20.00 - 20. 45 Olin lähinnä puhelimella, lämmittelin takan ääressä ja katsoin välistä uutisia kun iskä ja äitikin niitä katsoi.

Sitten menin hammaspesulle ja n. 21.00-menin huoneeseeni lukemaan. Aloin nukkua n. 21.30 (huomenna kasin aamu joten haluun hevätä virkeänä!)

Mutta joo =)... tälläistä kuului mun normaaliin päivään, voin joskus ehkä tehdä lisää tälläisia My Day- postauksia joistain vähän erikoisemmistakin päivistä.

Schleich- kalenteri


Toisesta luukusta tuli tälläinen musta schleich-ukkelin
käteen menevä harja, josta ei nyt niin hyvää kuvaa
saanut.

 Luukusta kolme tuli harjapakki, johon mahtuu
noin neljä tuollaista äskeisen kokoista harjaa.

Tälläset =)

Mutta moikka ja ensi luukkuun joka tulee ylihuomenna!

ps. Sori kun tuli näin myöhään kun olin mummilla ja papalla kylässä. Koitan saada aina kun pystyn nää joulukalenterit noin kello 15.

Kommentit

Suosituimmat postaukset

Bullet Journal - mikä se on?

Joulukalenteri luukku 20: Schleich- kuvia

Marsujen kuulumiset

Ensimmäinen postaukseni